رضایت مندی مشتریان همواره از اولویتهای اصلی یونیک کالا بوده، تا هر سفارشی در شرایط مطلوب، مورد تایید و انتظار مشتری ارسال گردد.
با این وجود ممکن است مشتری بنا به دلایلی محصول خریداری شده را مرجوع یا تعویض نماید که در این صورت مفاد زیر به عنوان شرایط قانونی حاکم بر خرید اینترنتی، معتبر و مورد توافق طرفین خواهد بود :
1- مشتری می تواند ظرف مدت هفت روز کاری اقدام به انصراف خود از خرید نماید مشروط به اینکه:
  • کالای خریداری شده باز نشده و پلمپ باشد.
  • هزینه باز پس فرستادن کالا بر عهده خریدار می‌باشد.
 
چنانچه کالای خریداری شده پس از باز شدن کالا از بسته بندی دارای عیوب فنی باشد به طوری که اگر کالای خریداری شده دارای یکی از شرایط ذیل باشد:
  • گارانتی دار: خریدار موظف است کالای معیوب را برای شرکت گارانتی کننده ارسال نماید لذا شرکت هیچ گونه مسئولیتی را در ارتباط با عیوب فنی محصولات با گارانتی ندارد.
  • گارانتی یونیک کالا: مشترک موظف است ظرف مدت 24 ساعت از تاریخ مندرج در قبض تحویل کالا به کالا رسان، کالای معیوب را به فروشگاه یونیک کالا عودت نماید تا کارشناسان فروشگاه علت را بررسی نموده و متعاقبا نتیجه را به خریدار اعلام نمایند.
  • فاقد گارانتی: فروشگاه یونیک کالا هیچگونه مسئولیتی در قبال عیوب فنی ندارد.
کلیه کالاها و دستگاههایی که نیاز به تست داشته(کالاهایی که عبارت ” 7 روز مهلت تست” در صفحه کالا، به هنگام خرید از سایت درج شده باشد.)، تا هفت روز از تاریخ تحویل دارای فرصت تست می باشند و هرگونه نقص فنی در دستگاهها شامل سرویس تعویض می‌باشد،  و ایراد مطروحه توسط مشتری، از طریق کارشناسان خدمات پس از  فروش یونیک کالا کنترل و بررسی و در صورت تایید وجود نقص فنی، به انتخاب مشتری یا کالای مشابه مجددا ارسال و یا وجه پرداختی مسترد خواهد شد.
4- خریدار مکلف است بلافاصله حین دریافت کالا از کالا رسان و در مقابل وی اقدام به بازگشایی کالای خریداری شده از بسته یا پاکت و غیره نماید. چنانچه بسته بندی کالای خریداری شده یا خود کالای خریداری شده دارای عیوب ظاهری مانند (شکستگی، ترک خوردگی، زدگی و غیره) باشد از تحویل کالا اجتناب نموده و در غیر اینصورت تحویل کالا توسط کالا رسان به خریدار به منزله تایید صحت و سلامت فیزیکی کالا از طرف خریدار بوده و فروشگاه یونیک کالا ادعای بعدی خریدار در این خصوص را نمی‌پذیرد و خریدار مکلف است از تمامی مراحل بالا یعنی از ابتدای تحویل کالا از کالارسان تا بازگشایی کالا فیلم تهیه کند تا در صورت معیوب بودن کالا از لحاظ ظاهری توسط کارشناسان فروشگاه یونیک کالا مورد بررسی قرار گیرد.
5-چنانچه کالای خریداری شده توسط مشتری به دلیل عدم موجودی کالا قابل تحویل نباشد
فروشگاه یونیک کالا با تماس تلفنی و با توافق و رضایت مشتری می تواند کالای دیگری را به مشتری ارسال کند و در غیر اینصورت  فروشگاه یونیک کالا مکلف است وجه دریافتی را ظرف مدت 72 ساعت کاری به خریدار و به همان شماره حساب بانکی که خریدار اقدام به خرید نموده بود عودت نماید.
عودت وجه منوط به اعلام شماره حساب بانکی از طریق محل مشخص شده در پروفایل کاربری و ثبت درخواست در قسمت تماس با ما (درخواست لغو سفارش و استرداد وجه) توسط خریدار است.
در صورت تاخیر در اعلام حساب بانکی هیچ مسئولیتی متوجه فروشگاه یونیک کالا نخواهد بود.