گارانتی

آشنایی با گارانتی پانا

گارتنی پانا

شرکت پیشتازان فن آور پانا (ارائه دهنده گارانتی پانا) فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده است و تاکنون در بازار خدمات و عرضه محصولات مرتبط فعالیت داشته است. پانا عضو فعال سازمان های مختلفی از جمله سازمان تنظیم مقررات رادیویی، سازمان نظام صنفی رایانه تهران و اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران است. این شرکت با مجوز سازمان حمایت از مصرف کننده، تحت عنوان گارانتی پانا، به مشتریان خود خدمات پس از فروش ارائه می کند. در این مقاله قصد داریم شما را با گارانتی پانا و شرایط و موارد گارانتی این شرکت آشنا کنیم.

گارانتی پانا با برندهای مختلفی در حال فعالیت است که هرکدام از آنها از معتبرترین و مطرح ترین برندهای دنیا هستند. در سایت اصلی گارانتی Pana این برند ها در دو دپارتمان لایف استایل و تجهیزات حرفه ای تقسیم بندی شده اند.

  • لایف استایل : در این دپارتمان محصولاتی که کاربردهای عامه دارند مانند ماوس، کیبورد، کلیه تجهیزات گیمینگ، اسپیکر، هدست، هدفون از برنده های ریزر، مایکروسافت، رپو و ایسوس ارائه می شود.
  • تجهیزات حرفه ای : در این دسته تجهیزات حرفه ای مانند تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات، تجهیزات شبکه مانند سوئیچ و شبکه های بی سیم قرار گرفته اند.


    شرایط و ضوابط گارانتی پانا

    شاید بهتر است قبل از بیان شرایط و ضوابط گارانتی پانا تعریف درستی از گارانتی داشته باشیم. گارانتی به مجموعه تعهداتی گفته می شود که سازنده در قبال هرگونه ایراد محصول در فرایند ساخت و تولید برعهده می گیرد.

    این تعهد می تواند هم از طریق تعمیر و از هم طریق قطعات صورت پذیرد. در این شرایط هزینه های تحمیل شده بر عهده شرکت گارانتی کننده قرار می گیرد.


دیدگاهتان را بنویسید